About my attitude now, I hate it when someone refuses to accept their mistakes and ridicule the other. Make sure your selection I appreciate and also respect every advice but since I am a literature student, I don’t find your attitude easy-going. See the difference, do you? Ve şunu da ben merak ediyorum, neden herhangi birisi Türkçe bir yorum attığında, sankl Türklerden başkasının Türkçe bilmesi ve öğrenmesi yasakmış gibi 3-4 Türk takım olup karşıdaki insanı gömüyorsunuz? Bakalım yalan mı söylüyorsunuz yoksa gerçekten benden başka Türkçe bilen Norveçli mi var? Hepsi birbirinin çevirilerine yorum yapıyor ve birbirlerini çok güzel savunuyor. Translation, I don't care about the Lyrics, what I see in the Lyrics is what I take notice of. Hatta ve hatta çok bilindik bir söyleyiş vardır “ışıklar içinde UYUSUN”. Bu konuşma gerçekten hiçbir yere varmıyor. Do not stand at my grave and weep Türkçeyi bu kadar akıcı konuşan "Norveçliyi" ilk kez görüyorum. Siteye üye olur olmaz gelip sizinle hiç alakası olmayan Norveççe bir çeviriye Norveççe yorum yapabiliyorsanız ben de sitede Türk arkadaşlarımın hakkını istediğim gibi savunurum editör olarak ve Türkçe Öğretmeni olarak Türkçe çevirilerde herhangi bir sorun olduğunda müdahale etmek de benim görevim bir yerde. Do not stand at my grave and weep Mary Frye's (attributed) famous inspirational poem, prayer, and bereavement verse. Likewise = Tureng = Bilmukabele When you awaken in the morning's hush I am the swift uplifting rush Of quiet birds in circled flight. Yeah, I do. Gidip biraz da Norveççe çevirilerle ilgilenseniz sorun kalmayacak. Bu bir başarı tabi, gurur duyuyorum. Birbirini savunan tek ırk biz değiliz ayrıca. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. "I don't sleep" is also different, meaning: I don't sleep there, not there and don't sleep there = "Orda değilim, yatmıyorum orda" gibi bir şey bile olabilir biraz daha şiirsel yazmak istersen. Sign In Listen Now